مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور 

آیندگان در تهران به دیدار پاس می‌رود 



فوتسالیست‌های آیندگان هرمزگان در هفته پنجم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور فردا به دیدار پاس تهران می‌رود.
 
به گزارش صبح ساحل، تیم  آیندگان هرمزگان در هفته پنجم مرحله پایانی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور برابر پاس تهران صف آرایی می کند. این دیدار فردا ( یکشنبه ۶ تیر‌ماه ) از ساعت ۱۷ در سالن غدیر تهران برگزار می شود. 
تا پایان هفته چهارم آیندگان با کسب ۷ امتیاز در رده دوم و پاس تهران با کسب ۳ امتیاز در رده چهارم جدول گروه دوم قرار دارند. کسب سه امتیاز این دیدار توسط فوتسالیست های آیندگان گام بزرگی برای رسیدن این تیم به لیگ برتر می باشد. نماینده هرمزگان اگر بتواند در این بازی و آخرین بازی خانگی خودش مقابل تبار باطری هم سه امتیاز بگیرد راهی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور خواهد شد.  در دیگر بازی این گروه تیم تبار باطری دزفول که شش امتیاز دارد و در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر قرار دارد میزبان تیم مدعی فولاد زرند ايرانيان کرمان است. تبار باطری اگر بتواند در خانه از تیم فولاد زرند ايرانيان امتیاز بگیرد شانس آیندگان را برای لیگ برتری شدن زیاد می کند. 
در بازی های گروه اول که همزمان با بازی های گروه دوم برگزار خواهد شد شاهین کرمانشاه میزبان زندی بتن کلاردشت می باشد. زندی کلاردشت با ۱۰ امتیاز مدعی اصلی صعود به لیگ برتر در گروه اول می باشد.
تیم شاهین کرمانشاه هم با ۷ امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی گروه اول قرار گرفته است و اگر بتواند ترمز تیم زندی کلاردشت را بکشد با این تیم هم امتیاز خواهد شد. 
نصر فردیس البرز که از چهار بازی قبل مرحله نهایی خودش هیج امتیازی کسب نکرده است در خانه میزبان تیم نماسازان ساحل آبادان است . تیم آبادانی ۵ امتیاز دارد و برای رسیدن به لیگ برتر نا امید نیست اما راه سختی پیش رو دارد. این تیم علاوه بر این که باید در این بازی و بازی هفته آخر امتیازات کامل را کسب کند باید منتظر لغزش تیم زندی کلاردشت هم باشد.
مرحله پایانی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور ۸ تیم در دو گروه برگزار می شود و از هرگروه تیم های اول آن به لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور راه خواهند یافت.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها